Engager jeres medarbejdere.

Skab værdi for både medarbejdere og kronisk syge børn i SMILfonden

Hos SMILfonden tilbyder vi meningsfuld medarbejderaktivering, der både skaber glæde for de børn og familier, vi hjælper – og styrker arbejdsglæden hos jer. Vi bidrager med færdigt indhold til jeres interne og eksterne kanaler samt synlighed på SMILfondens platforme. Vores tilbud skaleres efter jeres engagement læs mere om sponsorpakkerne her.

Der er mange måder at engagere jeres medarbejdere på – her er nogle af de mest populære:

BMS cykler til fordel for SMILfonden

Bristol Myers Squipp (BMS) arrangerer hvert år Country 2 Country 4 Cancer, der involverer næsten 100 af virksomhedens medarbejdere, som vil cykle gennem fem europæiske lande i september for at sætte fokus på kræftforskning og indsamle penge til velgørende formål. De danske ryttere cykler for at samle penge ind til SMILfonden, og sælger lækre produkter som de selv skaffer i en lille butik på arbejdspladsen samt via en løbende auktion.   

”Vi kom cyklende ind i SMILET på Rigshospitalet og fik udsmykket vores cykeltrøjer af børn i SMILET. Trøjerne fik et unik touch og gav en helt særlig medvind på cykelturen gennem Europa.” – Morten Gottlieb Jensen, Omnichannel Manager, Bristol Myers Squibb Denmark.

For DS Smith er stafetten mere end bare et løb

Løbeskoene bliver snøret og samler kollegaer på tværs af teams og fysiske lokationer og sammen mødes de for at fejre fællesskab, sundhed og sikre nogle gode løberesultater. De donerede nemlig 1000 kr. til SMILfonden for hvert hold der kom i mål – hele 11 hold klarede stafetten. DHL handler for DS Smith ikke om at komme først i mål, men om at være en del af noget større, heppe på hinanden og dele glæden ved at være en del af et team.  

”Kollegaerne mødtes med et smil på læben og den gode stemning var til at tage og føle på, og det var tydeligt at fællesskabet og sammenholdet blomstrede” –  Dan Johannessen, Direktør i DS Smith Danmark. 

Cloetta har været med helt fra starten

Cloetta har støttet SMILfonden helt fra starten og er dybt engageret i vores indsatser. Udover økonomisk støtte, donerer de også kvalitetsprodukter til vores familieaktiviteter og Cloettas medarbejdere hjælper til ved SMILaktiviteter. Hvert år op til jul, stiller et stærkt hold medarbejdere op i vinterjakker og i julestemning og pakker kreakasser til indlagte børn i juletiden. Krekasserne bliver pakket med lækre julegodter fra Cloetta og små spil og kreative aktiviteter, som børn kan hygge sig med i hospitalssengen.  

”Et samarbejde med SMILfonden er en af de ting, der giver en ekstra stolthed og mening med, at man kommer på arbejde” – Mads Brinks, Managing Director i Cloetta.  

kontakt os

Vi skræddersyer samarbejder, så det skaber værdi for både jer og os. Udover at engagere medarbejdere, kan I også involvere kunder i kampagner, donere penge eller produkter, og styrke jeres CSR- og ESG-kommunikation. 

Simone Kofoed Broholm, som er partnerskabsansvarlig i SMILfonden, står klar til at hjælpe, hvis I har spørgsmål vedrørende støttemuligheder. I kan kontakte hende på: skb@smilfonden.dk 

SMIL på sommercamp