Hvorfor ringer vi til dig

Hvorfor ringer vi til dig?

SMIlfonden ringer til dig for at spørge, om du vil være med til at sprede SMIL blandt syge børn og unge.

Vi ringer til dig for at tilbyde dig at blive medlem via Betalingsservice eller MobilePay. Når du støtter vores arbejde med et fast månedligt beløb, giver du os endnu bedre mulighed for langsigtet planlægning af vores arbejde, til stor gavn for børn og unge med en kronisk sygdom. For at blive oprettet som fast støtter hos SMILfonden, skal man oplyse registrerings- og kontonummer samt CPR-nummer.

Husk, at bidrag til SMILfonden kan trækkes fra i skat.

Har vi ringet til dig?

Vi har et godt samarbejde med telemarketingbureauet The Call Company, hvor Line ringer for os. De ringer med skjult nummer i tidsrummet man-tors 9.00-21.00, fredag 9.00-20.00 og lør/søn 10.00-17.00.

Er du i tvivl om, hvorvidt SMILfonden har kontaktet dig, eller har du spørgsmål til vores opkald, er du velkommen til at skrive til os på info@smilfonden.dk.

Hvem ringer vi til?

Vi kontakter både dig, der ikke i forvejen støtter SMILfonden og dig, der har været frivillig, givet et bidrag eller er fast støtte hos os.