Derfor ringer vi til dig

SMIlfonden ringer til dig for at spørge, om du vil være med til at sprede SMIL blandt syge børn og unge.

Vi ringer til dig for at tilbyde dig at blive medlem via Betalingsservice eller MobilePay.

Når du støtter vores arbejde med et fast månedligt beløb, giver du os endnu bedre mulighed for langsigtet planlægning af vores arbejde til stor gavn for børn og unge med en kronisk sygdom. For at blive oprettet som fast støtte hos SMILfonden, skal man oplyse registrerings- og kontonummer samt CPR-nummer.

Husk at bidrag til SMILfonden kan trækkes fra i skat.

 

Har vi ringet til dig?

Vi har et godt samarbejde med telemarketingbureauet The Call Company, hvor Line ringer for os. De ringer med skjult nummer i tidsrummet man-tors 9.00-21.00, fredag 9.00-20.00 og lør/søn 10.00-17.00.

 

Er du i tvivl om, hvorvidt SMILfonden har kontaktet dig, eller har du spørgsmål til vores opkald, er du velkommen til at skrive til os på info@smilfonden.dk.

Vi kontakter både dig, der ikke i forvejen støtter SMILfonden og dig, der har været frivillig, givet et bidrag eller er fast støtte hos os.

Hvem hjælper vi?

SMILfonden hjælper børn med alvorligt og kroniske sygdomme i Danmark.

Læs mere om børnene.